null
svg-arrow-next svg-arrow-prev
×

Vanliga Frågor

Var är min beställning?
Vi skickar din beställning inom 24 timmar på vardagar. I samband med att vi skickar ut paketet får du ett leveransbesked. Leveransen tar cirka 4 arbetsdagar men går oftast snabbare än så. Har ditt paket inte ankommit inom 7 dagar, vänligen kontakta vår kundtjänst på info@giftbees.se

Hur ska jag göra om jag vill returnera en vara?
För att vi ska godkänna en retur, måste varorna vara oöppnade och oanvända, och förpackningen vara obruten. Detta behövs för att vi ska kunna sälja varorna till någon annan och kunna garantera att de är oanvända. Ångerrätten gäller i 14 dagar från den dag du tog emot beställningen. Vid utnyttjande av ångerrätten står kunden för returfrakten och har ansvar för att varorna kommer till vårt lager – därför rekommenderar vi att man skickar paketet spårbart. Om vi inte kan godkänna en retur kostar det 50 kr att få varan skickad på nytt.

Kan jag ångra mitt köp innan det skickats?
Alla beställningar går direkt till packning för snabbast möjliga leverans, men om du mailar info@giftbees.se så snart som möjligt och har lite tur hinner vi ibland stoppa beställningar.

När kommer min önskade vara att finnas i lager igen?
Så fort vi har fått påfyllning på vårt lager kommer produkten att finnas tillgänglig på vår hemsida.

Erbjuder ni doft/varuprover?
I dagsläget har vi ingen möjlighet att erbjuda doft/varuprover enligt önskemål.

Varför har jag inte fått min faktura?
Fakturan skickas alltid med e-post till den e-postadress man uppger vid beställningstillfället. Har du inte fått fakturan kan du kontakta vår betalpartner Klarna så hjälper de dig. Du når Klarna på 08–120 120 10 eller https://www.klarna.com/se/kundservice/